Page 28 - BUDLive 2023/03: Lesní školky, Koněspřežka vs. sedláci, Létající sládek Aleš Dvořák
P. 28
Byznys
RADKA RAJNOCHOVÁ, MANAŽERKA IGY CENTRA:
Jsme aktivní součástí
místní komunity
Českobudějovické IGY Centrum oslaví příští rok 20 let od slavnostního otevření. Na co se
mohou návštěvníci těšit? A jaká je vize oblíbeného obchodního a společenského centra
do dalších let? Povídali jsme si s manažerkou centra Radkou Rajnochovou.
Václav Votruba archiv OC IGY
Jaké budou oslavy dvacátých ní spolupráce s novými značkami. Situa- danějších značek. Myslím, že především
narozenin? ce u nás ale byla pozitivní. Značky od nás ženy budou velmi spokojené. (úsměv) Jen
Už na jaře spustíme narozeninovou neodcházely, centrum je stále prakticky dodám, že navázání takové spolupráce je
kampaň a velkou spotřebitelskou soutěž. plné. Co zákazníkovi mnohdy přijde jako dlouhý proces. Jednání trvají často měsí-
Vše pak na podzim vyvrcholí eventem další zavřený obchod, je ve skutečnosti ce. Pro nás v každém případě hovoří to,
pro naše zákazníky. Zatím jsme ve fázi pří- příprava prostoru pro novou značku. že jsme krásné, designové centrum a zá-
prav, takže nemohu prozradit detaily. Mi- roveň nejnavštěvovanější místo v rámci
mochodem, když mluvíme o výročí, po- Podle jakého klíče takové spolupráce celého Jihočeského kraje. Nikde jinde se
těšilo by nás, kdyby nám lidé zaslali his- navazujete? za den neprotočí tolik lidí.
torické fotky nebo jakýkoli další materiál Necháváme si zpracovávat průzkumy,
ze stavby samotného IGY pro připravova- jaké značky by tady lidé rádi měli. Rovněž Máte svěží vizuální marketing.
nou výstavu na náš email info@igycent- spolupracujeme s vysokými školami, kdy Zakládáte si na něm?
rum.cz. Děkujeme. máme výstupy od studentů, kteří na to- U vizuálního stylu vše začíná. Všech-
to téma zpracovávají třeba své bakalář- ny naše výstupy mají jednotný koncept,
Jak vy osobně vzpomínáte na IGY ské práce. Mohu potvrdit, že příští rok by- což znamená, že když někdo zahlédne
Centrum před 20 lety? chom měli přivítat hned tři z pěti nejžá- billboard s naší kampaní, tak ihned ví, že
Pamatuji si, jak jsem se jedná o IGY. Spolupracujeme
do IGY odbíhala během velké s místními grafiky, kameramany,
přestávky z nedalekého gym- fotografy a celkově všichni lidé,
názia. Uteklo 20 let a já se sta- co pro nás v marketingu pracují,
la jeho manažerkou. Ze školní jsou Budějčáci, případně pochá-
lavice až do IGY… je to dlouhá zí z blízkého okolí. Region tedy
cesta, přitom vzdáleností tak dobře znají. Nenajímáme si vel-
krátká. ké agentury, máme rádi rodinnou
spolupráci. Je to vidět i na akcích,
Manažerkou IGY Centra jste které děláme. Některá nákup-
druhým rokem. S jakou vizí ní centra si kupují eventy za vel-
jste do funkce nastupovala? ké peníze, my máme program
Nastoupila jsem v době do- postavený na podpoře místních
znívající pandemie covid-19, spolků a organizací. Je to komu-
takže důležité bylo znovuoži- nita, která je pro nás na předním
vení celého prostoru a navázá- místě. A abych nezapomněla,
28 BUDLIVE podzim 2023