Page 35 - BUDlive 2025/01
P. 35

dm





                                                                                 Že se třeba snažíme ve všech kategori-
                                                                              ích nabízet trvale udržitelné produkty ja-
                                                                              ko bio potraviny, certifikovanou přírodní
                                                                              kosmetiku…, ale rozhodně do nich zákaz-
                                                                              níky nenutíme. Takový sortiment je ozna-
                                                                              čen zelenou cenovkou, která zákazníkům
                                                                              usnadní orientaci a zákazník na první po-
                                                                              hled vidí, který z produktů získal některý
                                                                              z vybraných certifikátů, a zohledňuje tak
                                                                              při svém výrobním cyklu zásady trvalé
                                                                              udržitelnosti. Nepřesvědčujeme nikoho,
                                                                              aby nakupoval jen trvale udržitelné pro-
                                                                              dukty, ale zároveň si uvědomujeme, jak je
                                                                              to důležité téma.

                                                                              Mohou zákazníci v prodejně počítat
                                                                              i s odborným poradenstvím?
                                                                                 Snažíme se, abychom byli schopni
                                                                              pokrýt potřeby zákazníka. Abychom by-
                                                                              li schopni odpovědět na odbornou otáz-
                                                                              ku. A pokud náhodou nejsme, tak musí-
                                                                              me vědět, kde informace zjistit. Zkrátka se
                                            je to tak. Užijí si čas, v klidu si vyberou ně-  snažíme, aby lidé odcházeli z naší prodej-
                                            co hezkého, nechají se inspirovat. Za ta-  ny nadšení, že dostali maximální servis.
                                            kovým  zbožím si zákazníci rádi přijdou
                                            do prodejny. Pak je ale zároveň sortiment   Zakládáte si na svých privátních
                                            jako třeba toaletní papír, mycí prostředky   značkách?
                                            či objemné dětské zboží. To už stačí ob-  Kvalita našich privátních značek je
                                            jednat online. Je ale také rozdíl mezi ob-  pro nás samozřejmě důležitá. Garantuje-
                                            jednávkou na adresu domů nebo do pro-  me ji. Naše privátní značky mají stejnou
                                            dejny. Nabízíme totiž možnost expresního   kvalitu  napříč zeměmi, kde  dm působí.
                                            vyzvednutí, kdy je objednávka připravena   Opravdu to není tak, že v některé zemi je
                                            ve  vybrané prodejně dm k  vyzvednutí   zboží kvalitnější. Ne. Co koupíte u nás, má
                                            nejpozději do 60 minut od jejího uhraze-  stejnou kvalitu jako kdekoliv jinde. A k to-
                                            ní. V takovém košíku se nenachází jen vel-  mu jsou privátní značky vždy vstupním
                                            koobjemové zboží, jedná se o produkty,   cenovým segmentem v dané kategorii. 
                                            které člověku nestojí za hledání v prodej-
                                            ně, protože má jasnou představu, co chce.   dm drogerie markt s.r.o.
                                            Milé však je, že se často stává, že ač si li-
                                            dé přijdou pro nabalenou zásilku, nako-  Společnost dm drogerie markt s. r. o.
                                            nec zůstávají, a ještě si třeba vybírají v sor-  zahájila v České republice činnost v roce
                                            timentu dekorativní kosmetiky. Prohlíží si   1992 jako 100% dceřiná společnost
                                            limitované edice a podobně. Nákupní cho-  dm drogerie markt GmbH Rakousko.
             Určitě. Korejská kosmetika přišla   vání se zkrátka liší dle zvolené formy na-  Společnost sídlí v Českých Budějovicích,
          do Čech a je žádaná. Rádi plníme přání   kupování. Zároveň nevnímáme, že by by-  kde otevřela v roce 1993 i svou první
          zákazníků, takže i my ji máme v nabídce.  li zákazníci výhradně offline nebo online.   prodejnu. Dnes má po celé České
                                            Spíše jde o zvolení různé formy nakupo-  republice 259 prodejen a dvě logistická
          Jaké jsou rozdíly v nakupování online   vání podle aktuální situace a požadavků   centra. Podle spotřebitelské studie
          a offline?                        konkrétního zákazníka.              Store Equity Index marketingové
             Struktura nákupního košíku se sku-                                 agentury NielsenIQ je nejsilnějším
          tečně liší. Návštěva naší prodejny je pro   Někde jsem četl, že dm nenutí, ale   maloobchodním drogistickým řetězcem
          mnohé ženy o tom, že si přijdou odpoči-  nabízí alternativy. Co si pod tím můžu   na českém trhu.
          nout. Někomu to může znít legračně, ale   představit?


                                                                                             jaro 2025  BUDLIVE   35
   30   31   32   33   34   35   36   37   38   39   40