Page 35 - BUDlive 2025/01
P. 35
dm
Že se třeba snažíme ve všech kategori-
ích nabízet trvale udržitelné produkty ja-
ko bio potraviny, certifikovanou přírodní
kosmetiku…, ale rozhodně do nich zákaz-
níky nenutíme. Takový sortiment je ozna-
čen zelenou cenovkou, která zákazníkům
usnadní orientaci a zákazník na první po-
hled vidí, který z produktů získal některý
z vybraných certifikátů, a zohledňuje tak
při svém výrobním cyklu zásady trvalé
udržitelnosti. Nepřesvědčujeme nikoho,
aby nakupoval jen trvale udržitelné pro-
dukty, ale zároveň si uvědomujeme, jak je
to důležité téma.
Mohou zákazníci v prodejně počítat
i s odborným poradenstvím?
Snažíme se, abychom byli schopni
pokrýt potřeby zákazníka. Abychom by-
li schopni odpovědět na odbornou otáz-
ku. A pokud náhodou nejsme, tak musí-
me vědět, kde informace zjistit. Zkrátka se
je to tak. Užijí si čas, v klidu si vyberou ně- snažíme, aby lidé odcházeli z naší prodej-
co hezkého, nechají se inspirovat. Za ta- ny nadšení, že dostali maximální servis.
kovým zbožím si zákazníci rádi přijdou
do prodejny. Pak je ale zároveň sortiment Zakládáte si na svých privátních
jako třeba toaletní papír, mycí prostředky značkách?
či objemné dětské zboží. To už stačí ob- Kvalita našich privátních značek je
jednat online. Je ale také rozdíl mezi ob- pro nás samozřejmě důležitá. Garantuje-
jednávkou na adresu domů nebo do pro- me ji. Naše privátní značky mají stejnou
dejny. Nabízíme totiž možnost expresního kvalitu napříč zeměmi, kde dm působí.
vyzvednutí, kdy je objednávka připravena Opravdu to není tak, že v některé zemi je
ve vybrané prodejně dm k vyzvednutí zboží kvalitnější. Ne. Co koupíte u nás, má
nejpozději do 60 minut od jejího uhraze- stejnou kvalitu jako kdekoliv jinde. A k to-
ní. V takovém košíku se nenachází jen vel- mu jsou privátní značky vždy vstupním
koobjemové zboží, jedná se o produkty, cenovým segmentem v dané kategorii.
které člověku nestojí za hledání v prodej-
ně, protože má jasnou představu, co chce. dm drogerie markt s.r.o.
Milé však je, že se často stává, že ač si li-
dé přijdou pro nabalenou zásilku, nako- Společnost dm drogerie markt s. r. o.
nec zůstávají, a ještě si třeba vybírají v sor- zahájila v České republice činnost v roce
timentu dekorativní kosmetiky. Prohlíží si 1992 jako 100% dceřiná společnost
limitované edice a podobně. Nákupní cho- dm drogerie markt GmbH Rakousko.
Určitě. Korejská kosmetika přišla vání se zkrátka liší dle zvolené formy na- Společnost sídlí v Českých Budějovicích,
do Čech a je žádaná. Rádi plníme přání kupování. Zároveň nevnímáme, že by by- kde otevřela v roce 1993 i svou první
zákazníků, takže i my ji máme v nabídce. li zákazníci výhradně offline nebo online. prodejnu. Dnes má po celé České
Spíše jde o zvolení různé formy nakupo- republice 259 prodejen a dvě logistická
Jaké jsou rozdíly v nakupování online vání podle aktuální situace a požadavků centra. Podle spotřebitelské studie
a offline? konkrétního zákazníka. Store Equity Index marketingové
Struktura nákupního košíku se sku- agentury NielsenIQ je nejsilnějším
tečně liší. Návštěva naší prodejny je pro Někde jsem četl, že dm nenutí, ale maloobchodním drogistickým řetězcem
mnohé ženy o tom, že si přijdou odpoči- nabízí alternativy. Co si pod tím můžu na českém trhu.
nout. Někomu to může znít legračně, ale představit?
jaro 2025 BUDLIVE 35