Page 33 - BUDlive 2025/01
P. 33
dm
Někdo může podotknout, že to možná
některým lidem vezme práci.
O propouštění to vůbec není. Díky té-
to službě mají spolupracovníci a spolu-
pracovnice z prodejny naopak více pro-
storu na pomoc zákazníkům.
Proč dm nevyužívá krátkodobé
slevové akce?
Taková je naše strategie, kterou se řídí-
me už mnoho let. Je pro nás důležité, aby
si zákazníci uvědomili, v čem jsme třeba
oproti některé konkurenci odlišní. Nechce-
me lidi nutit běhat po akcích, nelíbí se nám
manipulovat se zákazníky, že tento týden
je něco o 50 procent levnější, další zase ně-
co jiného. U nás nakoupí vždy výhodně,
takže mohou přijít kdykoliv, dopřáváme
jim svobodu. Mimochodem garantujeme
dlouhodobé ceny, které nezvyšujeme mi-
nimálně čtyři měsíce. Samostatnou kapi-
tolou jsou pak výhody v rámci věrnostní-
ho programu dm active beauty.
Všiml jsem si, že máte novou kampaň
#prosteja. Co je její filozofií?
Odstartovali jsme ji v lednu. A mys-
lím, že celkem velkolepě, je určitě vidět.
Jedná se o dlouhodobou komunikační
linku, jejíž obecnou myšlenkou je moti-
vovat ostatní, aby byli sami sebou, umě-
li si stát za svým, měli zdravé sebevědo-
mí a věděli, že každý má své slabé a silné
stránky. Že je to v pořádku. Že můžeme
na silných stránkách stavět a zároveň, že
ty slabé nejsou žádná tragédie. Je to o na-
šich dovednostech, schopnostech, ale
i prioritách v životě. Nebo například uvě-
domění si, že když nás někdo kritizuje, je
to jeho kritika. Když stojíme nohama pev-
ně na zemi, víme, co jsou naše silné strán-
ky, neměli bychom se nechat ovlivnit. Je Pro nás je důležité, abychom byli čin- konkurence, což vám v případě daného
to moc hezká kampaň. ní všude, kde vznikají trendy. Intenzivně konkrétního produktu vezme část zá-
hledáme novinky. Kosmetické trendy již kazníků.
Snažíte se tedy motivovat? nevznikají pouze skrz televizi a velké do-
Snažíme se upozornit na to, že nemu- davatele, ale i na sociálních sítích, přede- Takže máte spolupracovníky, kteří
síme jít s průměrným davem, který uka- vším na Instagramu a TikToku. Novinky vyloženě mapují sociální sítě?
zuje cestu. Každý z nás je jedinečný. Pod- je zároveň důležité zavádět ve správný Máme sedm sortimentních manaže-
porujeme tím duševní zdraví. čas. Může se totiž stát, že trend předběh- rů, kteří mimo další své činnosti mapují
nete a úspěch nezaznamenáte. I tako- i sociálně sítě. Získávají tam zpětnou vaz-
Doba je čím dál rychlejší. Je těžké vou zkušenost máme. Zároveň nesmí- bu, co zákazníci očekávají v prodejnách.
zařazovat do nabídky novinky? Stíháte te promarnit začátek, musíte se zkrátka Hledají relevantní novinky. Sledují jak
s trendy? trefit, protože jinak přijdete později než vlivné influencery, tak pročítají i komen-
jaro 2025 BUDLIVE 33

