Page 33 - BUDlive 2025/01
P. 33

dm





          Někdo může podotknout, že to možná
          některým lidem vezme práci.
             O propouštění to vůbec není. Díky té-
          to službě mají spolupracovníci a  spolu-
          pracovnice z prodejny naopak více pro-
          storu na pomoc zákazníkům.

          Proč dm nevyužívá krátkodobé
          slevové akce?
             Taková je naše strategie, kterou se řídí-
          me už mnoho let. Je pro nás důležité, aby
          si zákazníci uvědomili, v čem jsme třeba
          oproti některé konkurenci odlišní. Nechce-
          me lidi nutit běhat po akcích, nelíbí se nám
          manipulovat se zákazníky, že tento týden
          je něco o 50 procent levnější, další zase ně-
          co jiného. U nás nakoupí vždy výhodně,
          takže mohou přijít kdykoliv, dopřáváme
          jim svobodu. Mimochodem garantujeme
          dlouhodobé ceny, které nezvyšujeme mi-
          nimálně čtyři měsíce. Samostatnou kapi-
          tolou jsou pak výhody v rámci věrnostní-
          ho programu dm active beauty.

          Všiml jsem si, že máte novou kampaň
          #prosteja. Co je její filozofií?
             Odstartovali jsme ji v lednu. A mys-
          lím, že celkem velkolepě, je určitě vidět.
          Jedná se o  dlouhodobou komunikační
          linku, jejíž obecnou myšlenkou je moti-
          vovat ostatní, aby byli sami sebou, umě-
          li si stát za svým, měli zdravé sebevědo-
          mí a věděli, že každý má své slabé a silné
          stránky. Že je to v pořádku. Že můžeme
          na silných stránkách stavět a zároveň, že
          ty slabé nejsou žádná tragédie. Je to o na-
          šich dovednostech, schopnostech, ale
          i prioritách v životě. Nebo například uvě-
          domění si, že když nás někdo kritizuje, je
          to jeho kritika. Když stojíme nohama pev-
          ně na zemi, víme, co jsou naše silné strán-
          ky, neměli bychom se nechat ovlivnit. Je   Pro nás je důležité, abychom byli čin-  konkurence, což vám v případě daného
          to moc hezká kampaň.              ní všude, kde vznikají trendy. Intenzivně   konkrétního produktu vezme část zá-
                                            hledáme novinky. Kosmetické trendy již   kazníků.
          Snažíte se tedy motivovat?        nevznikají pouze skrz televizi a velké do-
             Snažíme se upozornit na to, že nemu-  davatele, ale i na sociálních sítích, přede-  Takže máte spolupracovníky, kteří
          síme jít s průměrným davem, který uka-  vším na Instagramu a TikToku. Novinky   vyloženě mapují sociální sítě?
          zuje cestu. Každý z nás je jedinečný. Pod-  je zároveň důležité zavádět ve správný   Máme sedm sortimentních manaže-
          porujeme tím duševní zdraví.      čas. Může se totiž stát, že trend předběh-  rů, kteří mimo další své činnosti mapují
                                            nete a  úspěch nezaznamenáte. I  tako-  i sociálně sítě. Získávají tam zpětnou vaz-
          Doba je čím dál rychlejší. Je těžké   vou zkušenost máme. Zároveň nesmí-  bu, co zákazníci očekávají v prodejnách.
          zařazovat do nabídky novinky? Stíháte   te promarnit začátek, musíte se zkrátka   Hledají relevantní novinky. Sledují jak
          s trendy?                         trefit, protože jinak přijdete později než   vlivné influencery, tak pročítají i komen-


                                                                                             jaro 2025  BUDLIVE   33
   28   29   30   31   32   33   34   35   36   37   38